Πώς παραγγέλνω από το e-Shop;

Για να παραγγείλετε από το e-Shop μας, προσθέτετε στη λίστα σας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στην ποσότητα που επιθυμείτε. Στη συνέχεια συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και κάνετε καταχώρηση της παραγγελίας.

Τί σημαίνει η ένδειξη της συσκευασίας στα προϊόντα;

Σημαίνει ότι το προϊόν πωλείται σε συγκεκριμένο αριθμό τεμαχίων. Για παράδειγμα, κάποιες καρέκλες πωλούνται σε τετράδες (4). Σε περίπτωση που θέλετε έναν άλλο αριθμό τεμαχίων από αυτό της συσκευασίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να δούμε πώς μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Τί συμβαίνει με τα προϊόντα χωρίς τιμή;

Αν επιλέξετε προϊόντα χωρίς τιμή ή με τιμή μηδέν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν την διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε 3 τρόπους πληρωμής

  1. Αντικαταβολή (εντός Αθηνών): Πληρωμή τοις μετρητοίς κατά την παραλαβή της παραγγελίας. Ισχύει για παραδόσεις εντός Αθηνών.
  2. Κατάθεση σε τράπεζα σε λογαριασμό της εταιρείας
    Διαθέσιμοι λογαριασμοί
    a. ΠΕΙΡΑΙΩΣ GR8201721490005149063095399
    b. ALPHA GR4901405030503002002004924
    c. EUROBANK GR9102602730000920201436118
    d. ΕΘΝΙΚΗ GR4401101000000010047224505
  3. Πληρωμή στο κατάστημα: Επιλέγοντας Πληρωμή στο κατάστημα, έχετε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας τοις μετρητοίς ή με κάρτα. Στις πιστωτικές κάρτες υπάρχει η δυνατότητα για έως 4 άτοκες δόσεις για παραγγελίες κάτω των 1.000€ και έως 6 άτοκες δόσεις για παραγγελίες άνω των 1.000€.

Τί συμβαίνει με το θέμα της μεταφοράς της παραγγελίας μου;

Για παράδοση εντός Αθηνών, τα μεταφορικά έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ. Σε άλλη περίπτωση ενδέχεται χρέωση μεταφορικών εξόδων κατόπιν συνεννόησης.

Πώς γίνεται η διεκπεραίωση της παραγγελίας;

Για την διεκπεραίωση οποιασδήποτε παραγγελίας θα πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση για τη διαθεσιμότητα, προκαταβολή, χρόνο παράδοσης κλπ

Πουλάτε χονδρική ή λιανική;

Και τα δύο. Η διαδικασία και στις δύο περιπτώσεις είναι η ίδια. Η μόνη διαφορά είναι ότι αν πρόκειται για παραγγελία χονδρικής, θα πρέπει κατά την παραγγελία σας να συμπληρώσετε τα πεδία του τιμολογίου.

Παρέλαβα την παραγγελία μου, αλλά θέλω να επιστρέψω κάποια προϊόντα.

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την έκδοση του τιμολογίου, στην αρχική τους συσκευασία & μόνο μετά τη σύμφωνη γνώμη της εταιρείας μας. Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη εκτός αν πρόκειται για λάθος στην παραγγελία ή ελαττωματικό προϊόν με υπαιτιότητα της εταιρείας μας.

Μου αρέσουν διάφορα προϊόντα, αλλά δεν θέλω να τα παραγγείλω τώρα. Μπορώ να τα αποθηκεύσω για αργότερα;

Φυσικά! Αρκεί να κάνετε είσοδο με το λογαριασμό σας και να προσθέσετε τα προϊόντα που σας αρέσουν στη wishlist. Την επόμενη φορά που θα κάνετε "είσοδο" με το λογαριασμό σας, πατώντας το σύνδεσμο "Η wishlist μου" θα βρείτε όλα τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει. Από εκεί μπορείτε ή να σβήσετε όποιο προϊόν δεν σας ενδιαφέρει πλέον, ή να μεταβάλλετε την ποσότητά του, ή να το προσθέσετε στη λίστα παραγγελίας σας, ή να το αντιγράψετε στη λίστα κι έτσι να το έχετε και στη wishlist και στη λίστα παραγγελιών.